Вузькопрохідний штабелер з тристоронньою обробкою вантажу EFX 410/413 (1.000/1.250 kg)

Вузькопрохідний штабелер з тристоронньою обробкою вантажу EFX 410/413 (1.000/1.250 kg)

Вузькопрохідний штабелер з тристоронньою обробкою вантажу та фронтальним розташуванням сидіння оператора (1.000/1.250 kg)

Унікальна концепція транспортного засобу з переднім розташуванням сидіння оператора

Основні характеристики

Висота підйому (для стандартної телескопічної щогли) від 3000 до 7000 мм

Вантажопідйомність/вантаж від 1,00 до 1,25 t

• Безперешкодний огляд на вила, вантаж та шлях руху

• На 25% вища продуктивність завдяки системі складської навігації з напівавтоматичним рухом до пункту призначення (опція)

• Висока універсальність завдяки модульній конструкції та технології RFID

• Висока економічність: подвійна рекуперація енергії, ефективне керування енергоспоживанням

Додаткові характеристики

Штабелери з тристоронньою обробкою вантажу EFX 410 та EFX 413 з технологією трифазного струму напругою 48 вольт, вантажопідйомністю 1000-1250 кг та висотою підйому до 7000 мм відрізняються універсальністю та високою гнучкістю на вузькопрохід. EFX може використовуватися в режимах як спрямованого переміщення, так і вільного переміщення. Перевага: комбіноване використання у вузьких проходах, широких проходах та у приймальній зоні.

Переваги для оператора EFX: зручний вхід і вихід з кабіни, комфортне сидіння з амортизацією, яке регулюється залежно від розміру та ваги тіла, а також розміщення педалей, подібно до педалей автомобіля. Великі відсіки для речей, чіткі контури та нове ергономічне обладнання для управління роблять роботу значно приємнішою, а тому й швидше.

У центрі уваги знаходиться унікальна концепція фронтального розташування сидіння оператора та бокового розташування підйомної рами, що забезпечує необмежений огляд на вантаж та шлях руху. Крім того, підвищує продуктивність концепція панелі керування з можливістю плавного регулювання висоти та відстані до оператора, а також великим дисплеєм. Маючи багато інноваційних переваг, вони визначають сучасний рівень системної ергономіки:

• Ергономічні елементи керування з регулюванням великим пальцем таких гідравлічних функцій як підйом, опускання, поворот та проштовхування.

• Інтегроване, зручне кермо для підтримки точного та надійного керування.

• Надсилання інформації через графічний дисплей. Важливі робочі параметри видаються швидко та зручно у вигляді піктограм.

• Оптимальний огляд та необмежений огляд на вила, вантаж та шлях руху.

Огляд переваг

Піонер у використанні трифазної технології

У світі використовується понад 150 000 трифазних транспортних засобів Jungheinrich. Це ноу-хау знаходить свій прояв у нинішньому поколінні приводів та систем керування:

• Висока пропускна здатність.

• Низьке споживання енергії.

Система керування та CAN-Bus

• Всі переміщення встановлюються за допомогою параметрів.

Висока енергоефективність

• Подвійна рекуперація енергії завдяки регенеративному гальмування та рекуперативному опусканню.

• Тривала експлуатація з одним зарядом акумулятора (до двох змін).

• Активне керування витратами енергії/акумуляторами.

• Довгий термін служби акумуляторів.

• Менше часу для заряджання.

Керування з підлоги за допомогою технології RFID (опція)

• Управління транспортним засобом із використанням транспондерних технологій.

• Безперервне вимірювання відстані для точного розпізнавання всіх складських зон.

• Висока універсальність, з погляду, функцій комунікації (контроль наприкінці проходу, відключення підйому/руху, зниження швидкості).

• Оптимізація профілів швидкості відповідно до типу підлоги.

Складська навігація Jungheinrich (опція)

• Інтеграція EFX до системи складської навігації (WMS) через термінал обміну даними по радіоканалу або сканеру.

• Пряме прийняття цільового положення у вузькому проході за допомогою комп'ютера транспортного засобу.

• Автоматичне позиціонування по горизонталі та вертикалі.

• Ефективні подвійні цикли.

• Визначення розташування вантажу за допомогою RFID виключає можливість руху в неправильному напрямку.

• Висока універсальність на складі, при необхідності адаптації до наявної системи WMS.

• Збільшення вантажообігу на 25%.

Ергономіка та комфорт

• Широкий вхід.

• Чудова видимість вантажу та шляхи руху.

• Демпфоване комфортне сидіння з підвіскою.

• Пульт керування з безступінчатим регулюванням висоти та відстані від оператора.

• Сенсорні кнопки (кнопка, що програмується) з цифровим блоком.

• Демпфування при досягненні кінцевого стану та переходах для всіх функцій гідравлічної системи.

Введення в експлуатацію та технічне обслуговування

• Швидке та надійне введення в експлуатацію завдяки методу налаштування в режимі навчання.

• Інтервал технічного обслуговування 1000 мотогодин.

• Електронне обладнання з датчиками, що не зношуються.

Надійна робота – висока доступність

• На 70% менше кабелів і штекерів завдяки використанню CAN-Bus.

• Міцні приводи трифазного струму, які не містять деталей, що зношуються, і не вимагають технічного обслуговування.

Додаткове обладнання

• Механічна система напряму руху рейками.

• Індуктивний напрямок руху для точного виконання операцій у проході без механічного навантаження на компоненти.

• Радіо з CD-плеєром та інтерфейсом MP3.

• Синхронний поворот вил.

• Модульна система обмеження підйому та ходу, а також зниження швидкості.

• Термінали обміну даними по радіоканалу Jungheinrich з механічними та електричними інтерфейсами для систем керування матеріальним потоком.

• Jungheinrich ISM-Online: інформаційна система для керування штабелером.

Вбудована система захисту персоналу Jungheinrich (PSS).

• Заводська інтеграція до комп'ютера безпеки.

• Проектування, введення в експлуатацію та технічне обслуговування компанією Jungheinrich.

Оставить отзыв




Схожі товари

Новости

Литий-ионная технология от Jungheinrich.
Литий-ионная технология от Jungheinrich.

Литий-ионные аккумуляторы являются революционными на рынке электрической грузоподъемной техники. И небезосновательно: высокомощные энергетические элементы превосходят традиционные свинцово-кислотные...

Читати
Первый в мире рич-трак с полностью интегрированным литий-ионным аккумулятором.
Первый в мире рич-трак с полностью интегрированным литий-ионным аккумулятором.

Последняя инновация, использующая литиево-ионную технологию: Jungheinrich ETV 216i. Интегрированная литий-ионная мощность не только значительно улучшит производительность вашего склада,но и создаст...

Читати