Дизельний/газовий навантажувач Jungheinrich DFG/TFG 316/320

560000грн.

Дизельний/газовий чотириколісний навантажувач вантажопідйомністю 1600 або 2000 кг. Ця техніка містить гідротрансформатор і потужний двигун Kubota. Ведуча вісь - задня.

Основні характеристики Jungheinrich DFG/TFG 316/320

  • Висота підйому (стандартна щогла), м - 2,9-7,5
  • Вантажопідйомність, т - 1,6-2,0

Особливості

  • Ведуча вісь Jungheinrich з багатодисковим гальмом, що не зношується.
  • Відкритий дизайн з покращеною всебічною оглядовістю.
  • Хороша стійкість руху та висока продуктивність при низькій витраті дизеля/газу.
  • Потужний промисловий двигун Kubota з високим крутним моментом на низьких обертах.
  • Ергономічне, функціональне та безпечне робоче місце оператора з демпфуючими властивостями.

Відмінною рисою Jungheinrich DFG/TFG 316/320 є його висока продуктивність під час вирішення будь-яких завдань. Тип приводу з гідротрансформатором забезпечує плавний та м'який старт руху з місця та оптимальну ефективність на різних швидкостях.

Довговічні та потужні промислові двигуни Kubota навіть на малих оборотах забезпечують високий крутний момент. Як результат - низька витрата палива та знижений рівень шуму. Ці двигуни розроблялися спеціально для вилкових навантажувачів та перевірені у складних умовах експлуатації по всьому світу.

Удосконалений ведучий міст Jungheinrich з інтегрованим багатодисковим гальмом в масляній ванні, що не зношується, гарантує низькі витрати на обслуговування. Висока надійність забезпечена капсульованою конструкцією, що захищає гальма від впливу зовнішнього середовища.

Обладнане всім необхідним робоче місце оператора ергономічно та функціонально. Кабіна з відмінною оглядовістю в усіх напрямках забезпечує високий рівень безпеки та продуктивності протягом усієї зміни.

Центр ваги навантажувача розташовується між осями завдяки особливій конструкції противаги, що забезпечує стійкість та безпеку техніки в русі та стоянці.

Переваги

  • Силовий агрегат на базі потужного двигуна Kubota забезпечує високу продуктивність, тривалий термін експлуатації та високі навантаження. Високий обертаючий момент досягається навіть при низьких оборотах. Високий рівень екологічності (відповідає стандартам ЄС).
  • Зручне та ергономічне робоче місце оператора: хороший огляд у всіх напрямках, вхід у кабіну за допомогою низької та широкої підніжки, приварена до даху зручна та міцна рукоятка, більше простору для колін, підсилювач рульового управління та зсунуте вліво зручне кермо, міцні неслизькі важелі, індивідуально настроюване крісло оператора, індикаторний дисплей і перемикачі додаткових функцій у полі зору, відсіки для речей і тримачі напоїв, гальмо стоянки з електроактивацією по натисканню кнопки, педалі, як в авто, що не ковзають.
  • Досконала телескопічна щогла з плавним пересуванням завдяки демпфуючій системі біля її основи. Вона забезпечує високу залишкову вантажопідйомність на граничних висотах. При цьому вантаж видно дуже добре завдяки продуманій конструкції щогли: компактному розташуванню профілів, оптимальному розведенню шлангів і ланцюгів, оглядових вікон у траверсі. А зниження енергоспоживання та уповільнення старіння олії в гідравліці стало можливим завдяки системі Load Sensing.
  • Мокре багатодискове гальмо ведучого мосту Jungheinrich практично не потребує обслуговування, на відміну від традиційних дискових гальм. Закрита капсульна конструкція гарантує чітку роботу за будь-яких умов.
  • Мінімальний рівень вібрації в кабіні досягається завдяки розімкнутій трансмісії з комбінаціями приводних валів з карданними шарнірами. А також розташування двигуна на 4-х опорах, що демпфують.
  • Простота ремонту та технічного обслуговування завдяки зручному доступу до моторного відсіку, можливості зняти бічні та нижні накладки без спеціального інструменту та застосування якісних оригінальних компонентів. Заміна масла відбувається вкрай рідко - через кожні 500 мото-годин.
  • Надійне, захищене від бризок і вологи електричне обладнання, розраховане на великі та тривалі навантаження. Блок запобіжників розташований у кабіні передньої панелі.
  • Пасивна безпека завдяки високо розташованому опорному шарніру на задньому мосту Jungheinrich. Це гарантія стійкості навантажувача навіть на великій швидкості та захист від перекидання на поворотах. При цьому без використання спеціальних електронних систем.
  • Покращена конструкція противаги: ​​власний центр ваги розташований низько і рівно між осями. При навантаженні противага зміщує центр тяжіння вперед та вниз.

Вибрати відповідний вилочний навантажувач можна в основному каталозі.

Оставить отзыв




Схожі товари

Новости

Литий-ионная технология от Jungheinrich.
Литий-ионная технология от Jungheinrich.

Литий-ионные аккумуляторы являются революционными на рынке электрической грузоподъемной техники. И небезосновательно: высокомощные энергетические элементы превосходят традиционные свинцово-кислотные...

Читати
Первый в мире рич-трак с полностью интегрированным литий-ионным аккумулятором.
Первый в мире рич-трак с полностью интегрированным литий-ионным аккумулятором.

Последняя инновация, использующая литиево-ионную технологию: Jungheinrich ETV 216i. Интегрированная литий-ионная мощность не только значительно улучшит производительность вашего склада,но и создаст...

Читати